Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Black Goats And Revelations

Δεν μου το βγάζεις από το μυαλό ότι κάποιου είδους συνωμοσία υπάρχει in the air (όχι tonight, γενικά). Κάπου εκεί στις αρχές των 00's όταν και επισημοποιήθηκε η επιστροφή του Bruce στους Maiden μπορώ να τον φανταστώ να σκέφτεται από μέσα του: "λοιπόν αφού  για τα επόμενα 10-15 χρονάκια θα παίζω με τους άλλους 5 μπαρμπάδες που δεν μπορούν να παίζουν πάνω από μιάμιση ώρα, θα πάω να βρω τίποτα πιτσιρίκια που να γουστάρουν και άστους άλλους να ψάχνονται". Βρήκε λοιπόν κάτι σουρωμένους Φινλαδούς που ήταν γραμμένοι  στο fan club των Maiden και έφτιαξε τους Machine Men. Μέχρι να διαλυθούν και να βαρεθεί(γιατί ταυτόχρονα έχει και άλλες 20 ασχολίες), το δούλεμα πήγαινε σύννεφο. Βρε μήπως είναι αυτός; Μήπως το πείραμα της Dolly προχώρησε και σε ανθρώπους; Όλα αυτά περάσαν σίγουρα από το μυαλό των ακροατών.
    Μια παρόμοια περίπτωση παίζει και με τους Year Of The Goat. Καλά, δεν παίρνω τόσο ακραίο σενάριο ότι ο Bellamy των Muse αποφάσισε να σχηματίσει μια satanic occult μπάντα αλλά που ξέρεις, ο Thomas Sabbathi (αν αυτό δεν είναι nickname εγώ είμαι ο κλώνος του Anselmo) να είναι ο δίδυμος αδερφός του mainstream frontman. Όπως και να χει, αυτό είναι το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό όταν άκουσα τους εν λόγω κυρίους. Βασικά μιλάμε για φωνάρα η οποία ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες του evil rock ρεύματος που είναι της μόδας τελευταία. Σε κάποιο σημείο βέβαια μου ήρθε στο μυαλό και ο Jeff Martin των The Tea Party(προσωπικά μου λείπουν απίστευτα) αλλά ok, κομμένη η πλάκα. Μιλάμε όντως για φωνάρα. Και καλό είναι να μην μείνουμε εκεί γιατί από τα δείγματα δουλειάς που μας έχουν δείξει μέχρι τώρα(είναι νωρίς ακόμα), μιλάμε για σχήμα με ΜΕΓΑΛΕΣ δυνατότητες.
    Στο μουσικό μονοπάτι δεν ακολουθούν ιδιαίτερα σκληρές φόρμες. Όσο περισσότερο λιώνω το Lucem Ferre EP τους σκέφτομαι ότι διάολε(το αφεντικό τους δηλαδή) τέτοιες τραγουδάρες θα μπορούσαν να κάνουν κατάληψη στα FM όλου του κόσμου. Οι παλιοροκάδες θα γουστάρουν, οι μεταλλάδες θα ψηθούν από τις νεκροκεφαλές και το γενικότερο σατανικό look, μέχρι και οι hipsters θα εντρυφήσουν. Εάν τους τσιμπήσει ένας manager τσακάλι και τους φτιάξει το image, δεν το αποκλείω. Εδώ θα μου πεις τραγουδάνε για διαόλους και μάγισσες, όλο και κάποια συμφωνία θα κάνουν.
    Τι θυμίζει η μουσική τους; ;Έλα ντε. Καλή ερώτηση. Με το πρώτο άκουσμα δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό. Μου βγάζουν λίγο τη νοοτροπία των BOC και σε καναδύο σημεία οι κιθάρες Thin Lizzyζουν ενώ κάπου μέσα στο διεστραμμένο μου μυαλό άκουσα και τζούρες από Soundgarden(μην τους πιάσω και αυτούς στο στόμα μου τώρα γιατί μας ξενέρωσαν φέτος) αλλά who cares. Σε λίγες μέρες βγαίνει και το πρώτο τους full lenght (Angels Necropolis) και με τρώει η αγωνία για το πως θα ακούγεται (τα πρώτα info λένε πάντως ότι πρόκειται για δισκάρα). Το μόνο που με φοβίζει είναι ότι θα γουστάρω και θα μας κάνει ζημιά στις καθυστερήσεις της χρονιάς. Και άντε μετά να συμμαζέψεις την λίστα. Άτιμες Κατσίκες...
                                                               

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου